Pericol la End House, Agatha Christie | spoiler-free book review

Nu e o surpriză că Agatha Christie este una dintre cele mai iubite de mine autoare dar din păcate asta nu înseamnă că tot ce a curs din stiloul ei îmi este și potrivit. Citisem multe dintre operele ei acum câțiva ani pe când eram cu totul absorbită de ea, Jane Marple și de favoritul meu Hercule Poirot. Acum am rămas cu puține cărți în palmares de citit, Pericol la End House este una dintre ele.

Hercule Poirot este în vacanță cu Hastings, probabil una dintre cele mai lungi deoarece marele detectiv belgian este pensionat. Refuză să lucreze la cazuri asta până când cunoaște o fată Nick care îi spune că este extrem de norocoasă deoarece în ultimele patru zile a avut patru accidente din care a scăpat cu viață. În timp ce vorbeau toți trei, o viespe îi deranjează pălăria fetei, asta până când Poirot observă că viespea este de fapt un glonț și că fata nu este norocoasă ci vizată să fie omorâtă. Dar de ce? Nu este milionară iar vila în care stă, End House este ipotecată, veche și necesită reparații intense. Dar din acea dupămasă Poirot și Hastings doresc să o ajute pe Nick să scape de posibilul său criminal dar și să rezolve un caz al naibii de greu și de antrenant.

În carte au loc o grămadă de accidente și tragedii într-un mod la care nu te aștepti în mod normal să se întâmple dar aici vorbim de Regina Crimelor. Cartea este superbă, antrenantă, ușor amuzantă dar și scurtă. Este perfectă pentru a te relaxa într-un weekend dar te și ajută să îți mai pui la muncă celulele cenușii. Recomand.

289172cd-bc2a-42e8-a35c-cb67c3361799