Mara Dyer *transformarea*, Michelle Hodkin

Volumul al doilea din seria Mara Dyer

Mara Dyer a crezut că poate fugi de trecut.
Dar nu poate.
A crezut că problemele sunt doar în mintea ei.
Dar nu sunt.
Nu-și imagina că, după tot ce s-a întâmplat, băiatul pe care-l iubește încă ascunde niște secrete.
S-a înșelat.
Povestea ei merge mai departe, iar alegerile pe care va trebui să le facă sunt teribil de grele. Spre ce se îndreaptă Mara Dyer de data aceasta?

tumblr_ou21w1RZQW1s9lvxdo1_500

În toată viața mea am citit o singură serie, singura serie care m-a captivat și singura pe care am vrut să o citesc vreodata – fiind reprezentată de către un autor drag mie, Carlos Ruiz Zafon. În rest… seriile nu mă interesează, nu sunt domeniul meu, mi se par trase de coadă și plictisitoare până la refuz.

            Insă, am primit cadou cartea Mara Dyer de la prietena mea de Crăciun și pot spune sincer că mi-a plăcut enorm. Am terminat-o într-o singură noapte. Acum insă căutând cărți de achiziționat pe Elefant am zis totusi să ii dau o șansă seriei.

            Cartea a doua este chiar mai bună decât prima. Îmi place enorm, deși citită la luni diferență nu se simte golul absolut deloc. Mara devine și mai dinamică, întâmplările și mai înfricoșătoare iar acțiunea este mult mai bine conturată. Unele pasaje sunt chiar de groază, lucru la care nu m-am prea așteptat dar nu pot spune că mă deranjează (se apropie Halloweenul).

            Recomand prima și a doua carte, despre serie am zis că voi vorbi la finalizarea ei. Insă, puteți citi liniștiti, este young adult deci nu este chiar atât de dramatic and teeny.

Leave a Reply

