Am uitat să fim fericiți, Liane Moriarty

Imaginează‑ți că ai uitat cei mai importanţi zece ani din viaţa ta.

De la autoarea bestsellerurilor Secretul soțului și Marile minciuni nevinovate

Când se trezeşte întinsă pe podeaua sălii de gimnastică, după o puternică lovitură la cap, Alice Love crede că este încă o tânără de două­zeci şi nouă de ani, dornică de distracţii, aflată la început de drum alături de un soţ minunat şi însărcinată cu primul lor copil.

Însă descoperă cu uimire că lovitura la cap i‑a şters ultimii zece ani din memorie şi că acum este o femeie de treizeci şi nouă de ani, cu trei copii și un bărbat care o urăște.

Cum e posibil ca viaţa ei să se fi schimbat atât de dramatic? Și de ce nu‑și amintește nimic?

Alice nu se mai recunoaşte şi nici nu‑i place persoana în care s‑a transformat. Trebuie să decidă dacă pierderea memoriei este un blestem sau o bine­cuvântare și cum să o ia de la capăt.

“O comedie romantică, amuzantă şi provocatoare, scrisă cu un fin simţ al observaţiei.” – Marie Claire

tumblr_ot6xvyuvkf1w5rtbqo1_500

Nu a fost o comedie romantica, nu s-a intamplat nimic romantic si nimic nu mi-a orientat gandirea spre comedie. Nici macar nu a dat iluzia ca actiunea s-ar putea sa devina amuzanta. Cartea se citeste usor, eu am terminat-o in trei zile dar este trista oarecum daca stai sa o analizezi, am ocolit sa o citesc cat am putut de mult pana cand am zis: “stop! Ai citit 180 p, nu renunti acum.” Dar am vrut. Este depresiva dar si puternica in a-ti influenta gandirea, te face sa te indoiesti de tine si iti arata cum unele persoane dupa casatorie se transforma pur si simplu. Alice ajunge intr-o situatie geniala, se vede dinafara cumva, cu toate greselile facute de ea, aproape divortata si o femeie care reprezinta clar cliseul “american soccer mom” , ceea ce reprezinta de cele mai multe ori o decadere a femeii simple, amuzante si iubitoare.

            Alice se doreste a fi cea din trecut, o mama amuzanta si iubitoare, atenta, o sotie care sa fie prietena cea mai buna a sotului ei dar si cea mai “sexy amanta” , o sora buna si devotata si in cele din urma, cea mai buna varianta a sa. Cartea merita citita, este clar o lectura de vacanta insa eu as fi preferat-o asezonata cu mai mult mister. 3/5 goodreads.

Leave a Reply

