Top 3 90’s movies

Am decis saptamana asta sa va prezint un top 3 de filme alea aniilor 90, filme superbe cu subiect intrigant, misterios si al naibii de destoinic. Intr-o seara ma plictiseam cumplit si fix atunci mi-am amintit ca nu am mai vizionat un film singura de multa vreme. Un film cu un subiect care ma intereseaza, un film doar eu si cu mine. Am ales sa fiu egoista… Asa ca am dat un browse rapid pe Google si am gasit un site cu un top de 12 filme gen Gone Girl. Can’t go wrong with Gone girl.

tumblr_o3uciiSS371qixaveo1_1280.jpg

            Primul film pe care l-am vizionat a fost To die for cu Nicole Kidman. Am o adoratie extrem de profunda pentru Nicole, nu doar pentru ca este o actrita minunata dar si pentru ca este super eficienta si placut de desteapta (am citit ceva interviuri).

To die for, este un film produs in anul 1995 si subiectul este unul destul de dragalas. Tin sa mentionez de la inceput ca este o comedie noir. Superba! Cliseic putin dar la vremea aceea cu siguranta subiectul nu fusese devorat intr-o gramada de esecuri cum sunt anumite filme in zilele noastre.

Larry este un italiano american care lucreaza in restaurantul tatalui sau, cand in final isi gaseste o iubita frumoasa, blonda, inalta cu intentii de cariera zdravana acesta devine peste noapte din rockstar in homeboy. Doar ca superba sa nevasta isi doreste sa fie prezentatoare de stiri, intr-un oras asa micut nimeni nu o prea baga in seama iar cand el pune piciorul in prag, let’s call it that, ea decide sa il omoare. Doar ca tatal lui Larry are legaturi cu mafia. Un film dragut, cu actori buni, unde atmosfera zbiara:  anii 90′.

tumblr_olnaumT6jR1w383h1o2_1280.jpg

tumblr_omijj56zdS1vh30jdo4_540.png

Little women, 1994 – Adaptarea dupa romanul Louisey May Alcott “Micutele doamne” in care subiectul suna cam asa: In America secolului al XIX-lea, baietoasa Jo, frumoasa Meg, timida Beth si Amy cea romantica trebuie sa se ingrijeasca de intreaga casa in vreme ce tatal lor este plecat la razboi. In acelasi timp, lupta sa fie mai bune si sa devina din fetite, adevarate micute doamne. Oricat de dificile ar fi aceste lucruri, surorile March sunt sprijinite de inteleapta lor mama si legate de o dragostede nezdruncinat. Filmul a fost superb, il recomand oricum pentru ca este genial. Povestea surorilor este palpitanta si de vis, actorii sunt extrem de cunoscuti si redau personajele minunat. Incepe cu o iarna superba!!!

Thelma and Louise, 1991 – Doua prietene decid sa mearga intr-un weekend la munte, la cabana sefului uneia dintre ele. Dar de la prima oprire una din  ele este aproape violata iar Louise scoate un pistol si il omoara pe faptas. Povestea tine cursul excursiei lor, fuga de politie pe faimoasa Ruta 66. In film se prezinta masini clasice, autostradele americane, viata simpla, prietenia in cel mai crud moment al ei si diner’urile americane. E un film care clar merita vizionat de N ori pana cand ramai cu principiile lui adanc inradacinate in minte.

tumblr_n7ik47U8KO1rx3q30o1_500.gif

tumblr_ogeh3o3HFr1r9nm7io1_500.gif

tumblr_mp7stwciqg1qkyz1oo1_500.jpg

 

Leave a Reply

