Portbagaj, Ciprian Macesaru

Nu cred ca am citit o carte mai proasta, slaba si fara substanta, care sa fi castigat un premiu pana acum.

unnamed (30).jpg

Ne uram, dar aveam interese mai presus de această ură, în cazul ei era vorba despre dragostea pentru soţia mea, în cazul meu despre o ură şi mai mare, ura pentru aceeaşi femeie, pentru femeia pe care-o iubisem ca un nebun, mama copilului meu, femeia care nu mă dorea, femeia căreia îi era silă de mine, frigida, femeia cu sexul ca un deşert, femeia fără sex, femeia fără viaţă, femeia moartă…”

Am inteles ca aceasta carte ar avea si o partea I. Tin sa mentionez ca fara ea sau cu ea rezultatul ar fi fost acelasi. Cartea este stupida, este salbatica intr-un mod total scarbos, autorul incercand sa il copieze pe Bukovski cand vine vorba de femei dar uita ca macar el iubea si oarecum stima femeile. Nu am sa ma leg de o chestie cu conotatie feminista pentru ca nu ma intereseaza subiectul si cartea nu tine sa se lege de femei in starea lor pura. Efectiv anti eroul povestirii este un idiot, un om de nimic, un hot si un prost. Nu mi-a placut deloc. Daca as fi putut sa ii ofer 0 din 5 stele nu as fi ezitat o secunda.

One thought on “Portbagaj, Ciprian Macesaru

Leave a Reply

