April’s favorites

Ma gandesc sa postez „favoritele lunii” in fiecare luna pentru ca se apropie vara si clar e sezon de shopping (si urmeaza ziua mea!). Luna aceasta am fost la shopping dar mai mult cu sora mea eu pastrandu-mi banii pentru un proiect care va avea loc tot in vara deci m-am abtinut putintel.

tumblr_ooymk4qcXT1w5rtbqo1_1280.jpg

Am zis sa incep cu cel mai evident produs… Un lipbalm Coca Cola!!! Adica serios, nici nu trebuie sa ma justific, it’s Coca Cola’s original merchandise it doesn’t matter what the product is – I just need to have it.

tumblr_ooyvgc4lTk1w5rtbqo1_1280

Cea mai buna crema de maini pentru piele uscata. De obicei nu am deloc probleme cu pielea dar cum uit sa ma hidratez constant am patit sa imi fie putin uscata pe maini si e horror… asa ca am incercat Dove la recomandarea unui dracusor and she nailed it.

tumblr_ooymkrLoix1w5rtbqo1_1280

Citatul meu preferat din luna aceasta sau citatul dupa care ma ghidez momentan este dintr-o carte de Dale Carnegie pe care am citit-o probabil acum 2 ani. Nu mai stiu care din ele este pentru ca am citit multe de la dansul dar daca ma aveti pe Goodreads puteti investiga si singuri.

tumblr_ooymlfLH8Y1w5rtbqo1_1280

Iar poza aceasta se afla in favorite pentru ca am fost acasa in orasul natal departe de tot, singura si m-am simtit minunat. Asa de minunat incat I had makeup on in casa, perfect!

18136708_263050227499222_814640715_n.jpg

Gelul acesta de curatare face minuni. Daca il suporti mult pentru ca miroase a miere si mie mi se pare ingrozitor la miros… dar isi face treaba.

18155652_263050237499221_429262979_n.jpg

Gama noua pentru par de la Loreal – cu argila, destul de bun samponul, balsam nu folosesc si samponul uscat nu l-am cumparat pentru ca am auzit multe pareri proaste dar ma cam bate gandul. Am invatat o chestie simplista: nu asculta parerile nimanui decat daca cunosti persoana aceea extrem de bine! Altfel te vei dezamagi singur.

2 thoughts on “April’s favorites

    1. Da se simte nasol, dar la mine curata bine ca am tenul normal, destul de pur :)) si ma spal cu el doar dimineata ca sa curete “grasimea” de dupa noapte pentru ca folosesc o crema puternica de noapte. Nu ma spal cu el dupa demachiat ca nu prea curata asa, vorba ta.

      Like

Leave a Reply

