Ploile din aprilie

Ies afara la cumparaturi cu sora mea, mergem sa ne facem de cap prin mai multe magazine din oras. Este la mine de cateva ore si vom petrece o saptamana impreuna. Baby a ramas acasa pentru ca nu ii place sa se plimbe prin magazine, fara sens, sau sa cumpere lucruri care nu ii trebuiesc in acest moment. Dar noua ne place. Afara ploua demential. Este sfarsit de aprilie si nu imi vine sa cred ca mai, luna mea, vine din nou cu ploi. In orasul meu natal cat si in Cluj ninge… Ce urata e iarna fara un Craciun prestabilit. Totul devine anost. Imi savurez cafeaua de dimineata dupa un workout perfect de dureros si imi ard timpul prin Taverna celor de la Hearthstone. Astazi iarasi plec pe drum, la cumparaturi, cu ea, sa imi cumpar luna. De multe ori cand ploua afara citesc, de multe ori citesc, oriunde… Citesc. Astazi este Mumia lui Anne Rice, ma las purtata din Egiptul Antic in Londra edwardiana…

18035582_218510078635807_1280897735_n

2 thoughts on “Ploile din aprilie

Leave a Reply

