Poveste imorala, Rodica Ojog Brasoveanu

unnamed (44)

Bucuresti, 1997… Cand mai multe prostituate sunt gasite moarte in apartamentele lor, capitanii de politie Costea si Badoiu habar n-au ca anchetarea acestor crime ii va duce direct in hatisurile unui complicat caz de coruptie politica, ale carui ramificatii se intind mult dincolo de hotarele Romaniei. Simpatici si inventivi, inteligenti si curajosi, cei doi politisti – un soi de San Antonio si Bérurier autohtoni, porecliti in lumea interlopa Cap Bob si Babuinul – se vor ambitiona sa descalceasca toate itele afacerii.

Mie nu mi-a placut aproape deloc. Am inceput dur fiind mai ales mare consumatoare de Melania Lupu, dar nu mi-a placut deloc cartea. Povestea in sine cu prostituatele impuscate in cap, in stil mafiot, nu este una deloc noua, revigoranta sau surprinzatoare. Este o carte jucata de atatea ori ca si mafiotii s-ar plictisi citind-o chiar daca ar fi urcati in slavi la maxim, complimentati si asa mai departe.

Nina, una dintre protagoniste este casatorita in Germania cu un mogul politic si mult mai batran ca si ea. Cliseu. Vine in Romania sa petreaca timp cu matusa ei care a invatat-o meserie si sa se distreze alaturi de amantii ei de peste hotare. Cliseu. Wanda o alta prostituata care isi sustine show’urile de striptease in Bavaria ramane insarcinata si fuge in Romania ca sa ascunda copilul de mafiotii care vor sa il lichideze. Cliseu. Capul politiei este si el parte din mafie. Cliseu.

8061387

O ador pe Rodica Ojog Brasoveanu si imi plac pana si romanele ei istorice dar cartea aceasta nu m-a satisfacut nici macar o ora in total. Dar ce mi-a placut la ea, ca deh trebuie sa imi fi placut ceva si asa si este, a fost relatia dintre Cap Bob si Babuinul. Doi politisti amuzanti, pusi pe sotii si chiar usor de pacalit, ai crede. Dragut. Personajele au fost bune in general, se prezinta bine si au o viata captivanta dar actiunea nu a fost cine stie ce. I-am oferit generos, 2/5 stele pe Goodreads. Daca va plac cliseele mafiote cititi-o. Eu nu le suport.

Leave a Reply

