Cand citesti prea multe carti

f0b9a5c1dbbe1bdebe998f2ad810e443

Eu.  Propozitia de mai sus imi defineste eul literar mai bine decat ma defineste propria biblioteca. O minunatie care creste de fiecare data cand am bani pe mana. Constant. Intruna. Acum doua saptamani am fost intr-o pauza oribila de carte. Nu gaseam nimic din ce ma fascineaza, nimic din ce mi-ar placea sa citesc, nimic palpitant. Asa ca mi-am acceptat soarta timp de doua saptamani. Dar nu am mai putut sa stau fara sa tin un ghemotoc de pagini in mana. Am inceput sa scriu si eu, dar alta este senzatia cand ai un manuscris fizic si alta cand se afla in Word si pe desktop. Stop! Am decis sa fac pasul maret: anime-uri. Anime’urile au crescut considerabil ca si gen de ultima oare cand am vazut eu unul, asa ca mi-am ales unul politist si misterios. Exact pe gustul meu.  Imi e putin ciudat sa recunosc dar Black Butler mi-a deschis din nou apetitul. Dupa al doilea episod superb, am fost cu sora mea la cumparaturi “ca fetele” si tot ca fetele de genul meu ne-am oprit intr-o librarie. De aici am achizitionar chiar ieri Cadavrul din biblioteca de Agatha Christie care mi-a scapat cumva si divinitatea pe care o citesc acum Valetul de pica de Joyce Carol Oates. 

Am tinut sa va scriu pe blog pentru ca am ceva cereri de recenzii, asa ca asteptati-va la ce este mai sus 🙂 destul de interesante dupa parerea mea. Cum am vazut foarte putine anime-uri si majoritatea de genul Attack on Titan, posibil sa fac un review si la Black Butler. Momentan sunt in s1, e7 dar e demential.

70d6145144e9644c75e0368ad263d4e8

Leave a Reply

