Fuck you anxiety

tumblr_on2f8x2weX1smg72ko1_500.png

„Anxietate”, un cuvant de care am ajuns sa imi fie frica, cel putin, mi-a fost candva. Cred ca dintre toate cuvintele si ganditi-va putin cate sunt, pe acesta il urasc cel mai mult. Imi doresc sa se personifice ca sa il pot prinde de tricou si sa il arunc de pamant lovindu-l pana se stinge. Iar cuvintele acestea vin din gura cuiva care nu este deloc de acord cu violenta.

Pana acum un an nici nu stiam ce e aia anxietate. Nu vroiam sa stiu, nu sufeream, nu ma interesa. „Împrejurare. Neliniște. Teamă. Stare de neliniște însoțită de palpitații, sufocare etc. fara niciun motiv plauzibil”… Nu am nici un motiv sa o simt, dar se intampla, se intampla. Nu pot lasa un sentiment asa de idiot si in esenta lui necrutator sa imi controleze viata, actiunile, gandurile, perceptia. Se spune ca pozitivitatea castiga mereu, nu e un cliseu dar e greu de stapanit. Trebuie sa te iei complet de la zero ca om si sa te inveti singur sa fii pozitiv si asta voi face.

De ce?

Pentru ca m-am saturat! M-am saturat sa stau noaptea in pat si sa fiu aproape goala dar sa simt ca nu pot respira, ca ma apasa pieptul, ca ma inec, ca ma sufoc, ca ma agit, ca ma confrunt cu un demon invizibil, o forta care ma domina fara ca macar sa ma intrebe daca sunt de acord. M-am saturat sa ma gandesc doar la ce e mai rau mai ales cand totul e bine, tot raul e doar in capul meu. Si m-am saturat sa am senzatia ca un sunet animalic vrea sa iasa din mine, sa ma aplec si sa imi afund gura ca sa zbier in perna ca nimeni sa nu ma auda.

„You are good enough.”

„You got this.”

„You fucking rock”

„There’s no one like you…”

Viata e frumoasa, acum afara apune soarele iar vibe-ul e unul desprins dintr-o seara de vara cum doar in L.A. gasesti, iar eu ce fac? Imi fac griji ca vine noaptea si iar nu pot dormi? NU. Not this time you fucking bitch.

tumblr_ogefhwSXof1tgamjfo1_400

 

Leave a Reply

