Singura in noapte

tumblr_okpcz5vI0h1vknkkto1_540.gif

Ador ploile, ploaia in general, o iubesc. De fiecare data cand ploua afara sunt fericita, ma simt implinita si devin o artista in imaginatia mea. Sclipesc intr-o rochie de diamante lacrima pe un fond verde inchis/verde padure, o rochie care sa incerce sa imite ploaia. Dar ploaia in viziunea mea nu poate fi inlocuita de nimic, nimic ce se arata pe lumea aceasta. Cand ploua afara orasul, natura, cerul, totul devine silentios, sfant si linistitor. Ploaia este cea mai frumoasa piesa de teatru pe care cerul o ofera Pamantului.

unnamed (1)

Iubesc ploaia! Traiesc pentru ea si uneori ma imbata asa de rau ca ajung sa cred ca si ea exista doar ca sa ma faca fericita, sa faca oamenii ca mine sa viseze, iubitori de ploaie, de apa, de prospetime, de inceputuri noi. Acum stau la mine in camera, la birou, cu mainile atasate de o tastatura alba si cu geamul deschis la maxim, in fata mea privesc afara in noapte. Ploua. Incetisor se aud stropi de trotuar, pe iarba, lovind geamurile masinilor parcate in liniste pe trotuarul parasit. Ma opresc din scris si inchid ochii, imi las simturile sa simta ploaia, sa iubeasca ploaia, sa faca dragoste cu ea, vreau sa o simt izbindu-mi fata cu putere si raceala. Cumva in lateralul casei mele se vede o urma de bloc, am vedere de la birou in dormitorul unei „vecine”. Nu ne cunoastem si nu ii vad decat ambianta din casa dar simt ca si ea ca si mine este o visatoare. Acum sta pe geamul balconului si cu mainile intinse asteapta sa o loveasca ploaia si pe ea, sa o imbete…

Am sa imi iau geaca pe mine si am sa plec sa ma plimb prin ploaie pentru ca pentru mine ceva mai frumos in acest moment nu exista. Ploaia ma cauta si ma cere iar eu ma ofer ei. Ma duc sa ma plimb prin ploaia rece, singura in noaptea calda de martie.

Leave a Reply

