Cand te trezesti devreme dimineata

Processed with VSCO with f2 preset

Greetings travelers 🙂 Astazi m-am trezit la ora 9am, ceea ce e perfect pentru ca daca ma trezeam la 10am mi s-ar fi parut ca am toata ziua stricata. Sunt una dintre acele putine persoane care au impresia ca daca dorm mai mult de ora 9:30am am dormit o viata. Asa ca m-am trezit binedispusa si mi-am facut workout’ul si am luat micul dejun singura, pentru ca am decis sa nu il trezesc si pe Alex pentru ca el nu este una dintre persoanele mentionate mai sus. In timp ce imi luam micul dejun si ma imbatam cu cafeaua (suntem adulti acum, ne putem pune lichior in cafea *putin putin*), ma imbatam cu mirosul boabelor coapte de cafea, jucam si Hearthstone intre timp. Am coborat de la rank 23 la rank 17 asa ca I don’t mind multitasking (talking about the new shaman deck am I right?). Acum am terminat cu curatenia si astept sa ne vina ceva prieteni la party pentru ca baby isi sarbatoreste ziua! Yaaay.

Am vrut doar sa imi dau un check in si sa va spun ce mai fac, in lipsa de idei de articole. Dar va pregatesc ceva recenzii cat de curand! Stay tuned.

Processed with VSCO with m3 preset

Leave a Reply

