Behind closed doors, B.A. Paris

Processed with VSCO with p5 preset

Greetings travelers J

Asta noapte am inceput sa citesc Behind closed doors, cum babe a vrut sa se joace, m-am plictisit singura stand pe net asa ca m-am dus in pat si am inceput sa stau pe 9gag. Dupa o plictiseala maxima care a durat in jur de 5 minute, am decis sa inchid aplicatia pentru ca nici ea numai e ce a fost candva. Asa ca am deschis Ibooks’ul de pe telefon, cum Kindle-ul meu e la sora mea si am decis sa ma uit printre carti. Behind closed doors a fost de ceva timp intr-un sertaras al capului meu pentru ca citisem pe Goodreads o gramada de positive feedback despre carte. Asa ca am decis sa o incep. Iar acum, dimineata la cafea inca ma gandesc la cartea aceasta. Am terminat-o intr-o noapte.

Cartea are o poveste simpla oarecum care vine cam asa, Jack si Grace sunt cuplul perfect, proaspat casatoriti, el este un avocat de succes in Anglia, ea sta acasa si face pe gospodina, amandoi se iubesc enorm si nu uita mereu sa arate  asta in public. In fiecare duminica merg sa isi vada Grace sora, pe Millie care sta la o scoala cu internat pana implineste 18 ani. Millie sufera de sindromul Down asa ca atunci cand va fi majora va veni sa locuiasca cu Grace care ii este tutor legal, iar Jack abia asteapta.

Imaginati-va asta, cina perfecta, Grace gateste ca in reviste, Jack este o gazda fenomenala, prietenii lor sunt satisfacuti. Si totusi, noua lor vecina Esther nu prea intelege unele chestii simple cum ar fi, de ce Grace este subnutrita dar gateste  atat de bine si mese super copioase? De ce sunt geamurile blocate de la dormitor? De ce sunt singura casa de pe strada la care nu le poti vedea in gradina? Si de ce Jack este oriunde este si Grace?

Cand am citit pentru prima oara ceva recenzii spoiler free despre carte, majoritatea criticilor sunau cam asa: “Dupa ce vei citi cartea, vei vrea sa ramai singur” , “Nu te vei putea opri pana nu o termini”, etc. Au avut dreptate, cartea este un thriller fenomenal nu pentru ca ar aborda o tema noua ci pentru ca efectiv m-a enervat atat de rau incat imi venea sa arunc cu telefonul pentru ca unii oameni chiar sunt extrem de rai. Evil to the core. Foarte posibil ca unii oameni sa fie in situatia lui Grace, iar apoi te ia groaza gandindu-te ce ai face daca ai fi tu in locul ei?

Cartea merita citita pentru ca este buna, finalul a fost superb si horror de cutremurator iar personajele mele preferate au fost Millie si Esther. Dar cel mai mult mi-a placut Millie, mai ales ca era fana Agatha Christie. Mi-a placut, i-am oferit 4/5 stele pe Goodreads.

Leave a Reply

