Logan or a fucking masterpiece

b7164ece7792e2855212ff029ec02168.jpg

Unul dintre cadourile de ziua lui Alex a fost sa il duc la film si ce film mai bun decat Wolverine? Cand am vazut ca iese in martie, mi-am zis ca este ocazia perfecta. Asa ca acum doua zile am fost cu el si fratele sau la Logan. Tin sa va spun ca a fost cea mai buna decizie luata de mine pe saptamana aceasta. Cu toate ca ma asteptam la un rollercoaster emotional, ceea ce a si fost… Logan a fost unul dintre cele mai bune filme semnate Marvel vreodata. Credeti-ma ca le-am vazut si dupa ce o sa vedeti Logan, o sa imi dati dreptate!

Pe langa toate acestea a fost singurul film vazut de mine semnat R rated si au fost cateva, care chiar si-a meritat R’ul acela din plin. A fost exact ce ma asteptam sa fie si mult mai mult decat atat. A fost brutal pana la os si fucking badass. Guys just got to see it! Au fost N momente in film in care chiar am strans bratul scaunului (si nu pe a lu’ babe ca sa nu par that pussy) de cat de cringe worthy a fost brutalitatea. Painfully epic. Mi-a placut enorm si chiar nu stiu ce sa va mai zic despre film ca sa o ardem spoiler free asa ca am sa inchei aici. Mergeti sa il vedeti pentru ca Wolverine este cel mai clasic, badass, awesome, genial caracter Marvel si chiar daca nu sunteti fani, o sa va placa enorm! Pe langa ca povestea e demential de buna. Vizionare placuta!

b3f05aa9abdb6fc9731b9d6758f129db

 

Leave a Reply

