Atractia, Sylvia Day

atractia-crossfire-vol-1_1_fullsize.jpg

Un alt roman nuantat erotic… Cand am inceput sa citesc Atractia, am facut-o pentru ca acum ceva timp i-am facut cadou unei prietene un volum care din cate zicea ea, e fain. Parerea mea in schimb e alta. Eu nu imi dau seama cum a reusit 50 shades of Grey sa devina asa popular si out there pentru ca toate cartiile romantice de pe piata sunt plecate pe deviza aceasta: un milionar detine aproape toate proprietatiile din oras, are mai multe femei ca Dan Bilzerian pe noapte si in cele din urma ajunge sa se incurca cu o tipa extrem de stearsa care sincer nu prea ofera nimic. No brains, no nothing basically. Tipa e complet stearsa si cand da de acest mogul feroce devine si mai transparenta pentru ca dupa o partida de sex “fierbinte” bate in ideea ca nu isi mai poate trai viata fara el. In concluzie toate cartiile de pe piata sunt ca 50 shades of Grey. Obligatoriu tipul e putin cray cray pentru ca e super obsedat de a avea control asupra iubitei sale (ceea ce prezinta probleme grave si mega low self esteem), e gelos, o arde spre bdsm si in consecinta e mai mult muiere decat barbat. “Atractia” a fost una dintre cele mai proaste carti citite in ultima vreme, sexul e okay totusi… Dar daca vi-a placut 50 shades of Grey… say no more, this is your book.  Nu spun ca autoarea e slaba btw, ci conceptul la seria Crossfire e below average.

4 thoughts on “Atractia, Sylvia Day

  1. Daca ar fi sa vorbim despre partea feminina din cele doua serii, cred ca e mai tare tipa din Crossfire. Eu am citit ambele serii pentru ca sunt amatoare de carti ce se citesc rapid, prin ore, metrou, tren. Daca Anastasia era doar o virgina , Eva e chiar trecuta prin viata. :)) Cred ca e mai ok Crossfire la capitolul personaje.

    Like

    • Total de acord, doar ca eu am fost atat de iritata de tipul din Crossfire incat am uitat sa mentionez si partile bune din carte :)) A fost o postare impulsiva :)) Apropo, daca vrei si ai timp ai putea sa imi recomanzi cateva carti usoare? Tot caut de ceva timp pe Goodreads dar nu am gasit nimic atractiv.

      Like

  2. Am muulte, recomand seria Beautiful bastard (o gasesti si in romana) , sunt 3 carti care se leaga intre ele doar prin cate un personaj. Mie mi se par amuzante. mai ales prima. Siii Infernul lui Gabriel care chiar e superb pentru paralela dintre relatia celor doi si Divina Comedia a lui Dante. Dupa seria asta am simtit ca stiu continutul a doua carti. :))

    Like

Leave a Reply

