Cum pot cainii sa iti faca viata mai buna

17125010_231744723963106_1663875018_n.jpg

De cand unchiul nostru ne-a dat-o pe Lindi, catelusa salvata de el intr-o vara acum vreo 3 ani, viata noastra a devenit minunata. Mereu mi-am dorit un caine dar nu stiam cate beneficii iti poate aduce unul. Mie personal imi place enorm ca o am pe Lindi, imi place sa o plimb de cateva ori pe zi, sa ii dau de mancare, sa ii schimb apa, sa o cocolosesc cat pot eu de mult si tin sa va spun ca ma simt grozav cand ma joc cu ea aport, desi ea nu intelege inca termenul pentru ca mereu imi aduce jucaria inapoi dar niciodata nu mi-o da.

Lindi este rasa teckel de tip mare, are aproape 4 ani (la vara) si este cel mai bun caine din cati exista. Beneficiile pe care ea mi le aduce sunt de N ori mai pretioase decat cele pe care i le aduc eu ei. De cand o am pot spune ca am invatat unele lucruri.

  1. Lindi mereu stie cand sunt suparata si vine si sta langa mine, efectiv nu face nimic altceva decat se aseaza langa mine si imi arata ca sufera odata cu mine sau ca este acolo pentru mine ceea ce sincer e pur si simplu genial.
  2. Simt aceiasi experienta dar in alte forme, de exemplu cand am fost cu ea la lac sa inoate sau cand o plimb in locuri noi pentru ea, parca mereu are asa un vibe de exploratoare care mi-l insufla si mie, poate si pentru ca e din rasa terrierilor si cainii aceia doar sapa si miros incontinuu.
  3. Lindi e mereu acolo, no matter fucking what.

 

Lindi ma face sa zambesc mereu, trebuie doar sa o vad si deja ziua mea este cu mult mai buna. Chiar citisem acum ceva vreme un articol unde spunea ca parintii care nu le permit copiilor sa aiba caini cat sunt mici fac o greseala pentru ca le insufla sentimentul de a avea grija de cineva. Copilul nu o sa mai fie nici asa razgaiat pentru ca ajunge sa aiba grija de cineva, sa ii pese de cineva inafara de persoana sa. Si pe langa toate acestea caini sunt extrem de destepti. Chiar zilele trecute eram acasa si Lindi are o mini canapea canina afara langa intrarea in casa pentru why the Hell not?, si a ramas pusa la umbra. Cum afara s-a incalzit si a dat soarele, Lindi si-a mutat singura canapeaua la soare si a stat si a chillat singura acolo. Hell to the yes.

17140964_231744777296434_1222450121_n.jpg

Leave a Reply

