Top 3 seriale favorite

Greetings travelers

Astazi am sa va prezint cele 3 seriale favorite pe care le-am urmarit intruna, si cand spun intruna, sa zicem ca un sezon la doua zile era ceva normal. In top am sa va prezint doar serialele la care eu ma uit singura, ca sa ne cunoastem mai bine si sa stiti pur parerea mea. Voi insera si doua seriale bonus la sfarsit pe care le-am urmarit cu Alex, asa de funz.

How to get away with murder

O mana de studenti la drept impreuna cu profesoara lor care e avocat expert in criminalistica ajung sa devina implicati intr-o crima care le va schimba vietile. Eu daca as fi studenta la drept serialul acesta ar include toate asteptarile mele in perioada facultatii. Si castingul este unul reusit.

maxresdefault.jpg

Pretty little liars

Este serialul pe care il urmaresc in momentul acesta (chiar acum, il am pe pauza) si reflecta cam tot ce imi doresc eu de la un serial: intriga, mister, relatii intre scriitori, studenti, beauty and the list can go on, ah si criminali in serie + stalkeri la pachet! Ideal! Cand una dintre cele 5 prietene nedespartite dispare dupa o petrece in pijamale, Rosewood incearca sa gaseasca faptasul dar la un an dupa disparitie cadavrul acesteia este gasit fix in casa in care Alison locuia. Dupa inmormantare cele 4 prietene ale sale incep sa primeasca mesaje de dincolo de mormant. Daca sunt de la Alison atunci cine este in sicriul acesteia?

pretty-little-liars.jpg

Neveste disperate

Pe aceiasi structura ca si PLL, Neveste disperate este un serial unde 4 sotii dintr-o suburbie de lux americana se confrunta cu divorturi, minciuni, pacatul inselatului si chiar crima.

desperate-housewives

Cu baby urmaresc acum 2 broke girls si chiar e super amuzant dar in rest am sa va las in jos cateva seriale care trebuie urmarite! Enjoy.

img-allshows-2brokegirls-S3-2.jpg

Leave a Reply

