Scrisoarea mea de dragoste a fost premiată

tumblr_oekzlzzt5o1rljwqwo1_500

Greetings travelers 🙂

Zilele acestea am văzut un concurs de Dragobete pe site-ul universităţii. Un blog organizase un concurs “de dragoste” unde aveai la dispoziţie alegerea între a scrie un articol despre sărbătoarea indragostitiilor la români sau a scrie o scrisoare de dragoste persoanei iubite. Premiul constând în aţi poştă scrisoarea pe blogul lor care are trafic mult mai mare cel puţin printre studenţi. Când văzusem concursul stăteam pe canapeaua noastră gigantică alături de iubitul meu care a zis doar: Go for it. Which I did.

Deşi la început mi s-a părut puţin dubios să scriu o scrisoare de dragoste pentru el care să fie văzută de oricine înafara de el, după am zis why the Hell not? Adică da e intim şi deloc caracteristic mie dar am zis să ies puţin din zona mea de comfort. Am scris scrisoarea, am dat send şi peste două zile am fost anunţată că am câştigat yeeey 😀 Nu mă aşteptăm deloc la asta, mai ales că feedback-ul a fost unu foarte favorabil mergând până la a mi se spune că a fost “splendidă”, de către membrii blogului. Mă bucur că am făcut asta, mă bucurăm la fel de mult şi dacă nu câştigăm. Ideea e că am făcut ceva de care îmi era frică, am scăpat de frică şi acum mă simt liberă.

Morală acestui mini articol este că fă tot ce doreşti să faci, nu ştii ce feedback vei avea dar măcar ştii că ai făcut tot ce ai putut. Dacă doriţi să îmi citiţi scrisoarea va dau link sub articol 🙂 Have a great night!

http://artout.ro/reviste/blog/ce-as-vrea-sa-stii-cand-nu-sunt-langa-tine/

Leave a Reply

