3 motive pentru care merita sa vezi rasaritul

tumblr_olb6q4wucu1s9lvxdo1_500

Greetings people of the page 🙂 Nu de mult am scapat de stresurile facultatii asa ca am decis intr-o dimineata sa ma trezesc la ora 6 ca sa vad rasaritul. Eram acasa in Resita la momentul respectiv si m-am trezit fix in mijlocul rasaritului, un moment mai bun nici ca se putea produce. Am stat si am admirat soarele pentru jumatate de ora, cu cafeaua in mana si cu Doamna Dallowey la 20 de cm de mine. Cand am terminat cu luarea energiei din portocaliul intens pe vastul cer, m-am intors de la geam spre camera unde Lindi (catelul meu) dormea linistita in patutul ei de langa al meu si atunci am avut parte de o revelatie: cand ma trezesc de dimineata ma simt puternica, simt ca sunt capabila de orice si soarele imi aduce un grozav beneficiu. Asa ca mi-am notat fenomenul pe agenda care o am mereu pe noptiera langa pat, am facut o poza la cer pentru Instagram of course si am decis sa las sa vad cum m-a afectat peste zi faptul ca m-am trezit special pentru rasarit.

In primul rand, energia solara simtita de dimineata m-a facut sa am parte de un workout placut, intens si de efect. Probabil daca nu vedeam rasaritul in acea dimineata, nu as fi fost atat de fresh incat sa imi fac exercitiile pe care ar trebui sa le fac zilnic.

tumblr_olb5fi5gcc1r9cnivo1_500.jpg

In al doilea rand, am reusit sa fiu mai relaxata si inspirata de-a lungul zilei. Am inceput sa imi fac planificarea pe saptamana care vine, m-am simtit mai energica, am refuzat sa stau in casa si sa ma uit la seriale (asta ca tot sunt libera) si am decis sa planific o iesire cu familia la zoo.

unnamed.jpg

Iar in ultimul rand, m-am simtit inspirata pentru a scrie un articol, inspirata in a-mi alege o carte buna pe care sa o citesc (lucru rar in perioada aceasta) si am scris o gramada pentru un proiect la care lucrez de ceva timp.

tumblr_okq683j8ml1r3fu1po1_500

Asa ca in concluzie, merita sa te trezesti ca sa vezi rasaritul doar si pentru sentimentul insine, pe langa faptul ca vei avea un view superb!

Leave a Reply

