Rutina mea de dimineata (in sesiune)

Greetings travelers πŸ™‚ Pentru ca fiecare om are o rutina a sa, un tabiet sau un obicei, m-am gandit sa va prezint rutina mea cand sunt in sesiune. Am decis sa impart cu voi putin din intimitatea mea ca sa aflu si eu pe parcurs putin despre voi πŸ™‚ Deci daca doriti imi puteti vorbi la mailul atasat blogului despre rutinele voastre fie de dimineata, seara, dupamasa, weekend sau chiar cea din sesiune.

Cand sunt in sesiune, prefer sa ma trezesc cat mai repede posibil ca sa invat si sa termin cat mai devreme ca ziua sa fac tot ce imi doresc si sa ma distrez alaturi de Alex fara niciun stres agatat deasupra capului, de aceea in fiecare dimineata ma trezesc la 5:30, timp in care ma ocup de igiena personala si posibil ceva intinderi ca sa ma trezesc pe bune.

De la ora 6:00 ma ocup cu scrisul (fac ceva exercitii de scris “romane” hai sa le zicem) si imi savurez cafeaua.

96d6352c8da0971856fec8e88dfb4473.jpg

De la ora 7:00 la ora 9:00 ma pun sa invat pentru cel mai apropiat examen. Desenez, citesc, repet, scriu – orice ma ajuta sa retin mai usor si cum am memorie fotogenica buna ma bazez mai mult pe asezarea lucrurilor importante in pagina. It helps me.

9f7dc04a696e6e33a54beb24557376dc

Apoi, de la 9:00 la 9:30 imi iau micul dejun si ma aranjez (machiat blabla).

4a8b929c2ee4601ee35d3c2003e8780d.jpg

Dupa aceea ies sa ma plimb pentru o jumatate de ora, adica pana la 10:00 iar de la 10, timp de jumatate de ora ma pun sa citesc (de placere) cartea pe care cel mai probabil o am inceputa deja iar dupa SUNT LIBERA!

Leave a Reply

