Help the world be a better place and start with yourself

tumblr_ojq5iwc1ii1uag3f8o1_500

Greetings travelers 🙂

Astazi am decis sa va vorbesc despre cum ne-am putea ajuta pe noi si in acelasi timp sa dezvoltam in jurul nostru o lume mai buna. Urmarisem recent un videoclip al unei gagici extrem de geniale, Taza. Naomi, dupa numele ei adevarat, are o familie superba cu trei copii si isi prezinta online viata lor in New York. Pe langa ca sunt amandoi (Naomi si sotul ei Josh) buni anteprenori si lideri, stiu sa isi creasca cei trei copii exemplar de la maniere pana la lucrurile care sunt importante in viata, ah si am uitat sa mentionez ca amandoi au terminat facultati de renume in Statele Unite (deci sunt oameni cu cap). De aici am inceput sa reflect si sa ma gandesc la ce este important pentru mine, in viata mea. Si dupa o baie lunga si mult prea fierbinte am ajuns la concluzia ca pentru mine cel mai important este iubirea.

Imi doresc sa traiesc intr-o lume unde iubirea este o prioritate, unde oamenii ajuta alti oameni si unde multumim Universului pentru tot ce ne inconjoara, de la padurile de pe langa noi, la ploaia de afara, la noptiile instelate in februarie, la cladirile care ne tin umbra vara, la persoanele pe care le iubim cel mai mult si la posibilitatea de a fi aici, prezenti in momentul de fata in care e destul sa respiram si atat.

Impreuna putem schimba lumea prin ideologia de a ne schimba pe noi mai intai. Daca tu schimbi perceptia ta asupra lumii avem toate sansele sa scapam de negativismul din lume la ora actuala. Be good with the world and the world will be good with you!

http://lovetaza.com/

tumblr_okz3iwnyca1rtsv0eo1_500

tumblr_okzyodzenz1shn04do1_500

Leave a Reply

