Ce carte sa astepti in 2017

Greetings travelers 🙂

M-am gandit sa va arat ce carte astept eu in 2017 ca sa stiti ce sa cititi cand sunteti in pana de idei cum sunt eu acum. Momentan citesc Hotul de carti (Markus Zusak) si pot spune ca imi place dar nu e tocmai genul meu de carte.  Dar hai sa va arat ce carte astept eu cu nerabdare anul acesta.

The amateurs de Sara Shepard (autoarea seriei Pretty little liars)

Acum 5 ani liceana Helena Kelly dispare din curtea casei sale din Dexby, Connecticut. Familia sa nu a primit niciun raspuns in legatura cu moartea sa si cine a omorat-o. Asa ca atunci cand Seneca Frazier (18 ani) fana inraita true crime, vede anuntul pe site-ul Case not closed, decide sa ajute la gasirea lui Helena. Asa ca decide sa isi petreaca vara in Connecticut si sa investigheze disparitia alaturi de prietena sa. Dar cand ajunge acolo, sora lui Helena se face inteleasa ca nu vor ajutor in legatura cu crima, iar Seneca are un secret care ar duce investigatia politiei pe alte urme. Pe langa toate acestea, criminalul este inca in libertatea si urmareste ancheta lui Seneca pas cu pas ca si cazul acesta sa ramana rece.

24974965.jpg

Leave a Reply

