Citatele mele preferate

tumblr_okt1nmfd8q1sl5aaqo1_1280

Aseara cand imi schimbam agenda zilnica veche cu una noua, am descoperit un citat pe prima pagina a fostei agende pe care l-am cam ignorat in ultima perioada. Cand simti nevoia sa fugi de cotidianul dinafara casei tale, just do it. Pentru ca refuz sa cred ca viata e facuta doar ca sa te stresezi, sa lucrezi pentru altii si sa strangi cat mai multi bani.  Descoperind citatul meu preferat, am decis sa va arat cu ce citate imi impart eu existenta in momentul de fata.

“Era o noapte minunata, o noapte cum numai in tinerete pot fi noptile. Bolta instelata era atat de luminoasa, incat, privind-o, te intrebai fara sa vrei: Cum e cu putinta oare, ca sub firnamentul acesta de vraja sa mai existe si oameni posomorati ori cu toane?”

Nopti albe, F. Dostoievski

“Unii produc fericire oriunde se duc; alţii oricând se duc.” – Oscar Wilde

“Nu călătoresc niciodată fără jurnalul meu. Trebuie să ai mereu ceva palpitant de citit în tren.” – Oscar Wilde

“Acţiunea este adevărata măsură a inteligenţei.” – Napoleon Hill

“Mintea nu cunoaşte alte frontiere decât cele pe care le stabilim noi înşine.” – Napoleon Hill

“În zilele noastre, o inimă distrusă se lasă tipărită în mai multe ediţii.” – Oscar Wilde

You can let me your current favorite quote down in comments below 🙂

Leave a Reply

