Extraterestrii exista dar asta nu este ceva nou

Greetings people of the page 🙂 Astazi am decis sa vorbesc putin despre extraterestrii deoarece am citit undeva saptamana aceasta ca sunt o gramada de oameni care nu cred ca extraterestrii exista, ceea ce pentru mine este o experienta mind-blown. Cred ca dintotdeauna am crezut in existenta lor, mai ales cand am vazut ep. din Scooby Doo cu Zona 51, adica de la o varsta destul de inaintata. Apoi prin clasa a 5a sau a 6a, un coleg de clasa de al meu a adus la scoala o carte despre cum vaciile americaniilor sunt gasite moarte pe camp intr-un stil putin spus “gore”.

    Am imprumutat cartea de la Cosmin si am inceput sa citesc despre tot felul de conspiratii pe care guvernul american le ascunde de omenire. Inca nu am inteles sigur de ce le ascunde, argumentul final din multe articole spune ca de teama ca lumea sa nu intre intr-o panica totala generata de sentimente ca tradarea, nebunia, un fel de reverie si sa detina o lipsa totala de neincredere in sistem (ceea ce multi dintre noi deja detin).

    O alta amintire legata de existenta unor alte fiinte in Univers mi s-a declansat pe cand eram in clasa a 8a,  pe cand luam meditatii la mate (cine nu are nevoie de meditatii la mate e fucking insanely cool) si profa mea (care este si acum o scumpa de femeie) imi povestea mereu tot felul de memorii si intamplari din viata ei si mai ales din tineretea ei.

    Noi stam aproape de Valiug (20km), loc unde profa isi petrecea vacantele in perioada adolescentei si mi-a povestit o intamplare (complet random) usor bizara. A spus ca la un moment dat a plecat de langa focul de tabara organizat de prietenii ei sa se plimbe pe o alee care ducea inspre padure. De atunci sustine ca in noaptea aceea a vazut un OZN. Am fost foarte fascinata de patania ei asa ca mi-am reamintit-o in liceu. Cautasem pe net locatiile unde se spune ca s-au vazut OZN prin Romania si intr-adevar Valiugul este o zona cu o probabilitate mare de a vedea un OZN. Why? No one knows. Dezamagitor pe putin, nici macar nu exista vreo teorie aruncata acolo macar mai in gluma, mai in serios. Dar cert este ca exista.

    Un pasaj dintr-o carte spune asa:

“Totul a început în noaptea zilei de 24 februarie 1942, când numeroşi martori oculari afirma ca au văzut mai multe obiecte zburătoare neidentificate pe cerul Los Angeles-ului, OZN-uri asupra cărora artileria anti-aeriana americana ar fi deschis focul.
Oficialii americani nu au dat o explicaţie satisfăcătoare opiniei publice – trebuie avut în vedere ca numărul californienilor care pretind ca au văzut OZN-urile se ridica la câteva mii, dar şi faptul ca trecuseră nici 3 luni de când America intrase în cel de-al doilea Război Mondial, după atacul de la Pearl Harbor, iar americanii intraseră în fibrilaţia psihologica a războiului. 5 ani mai târziu, pe 7 iulie 1947 avea loc celebrul incident Roswell– atunci, armata americana ar fi recuperat epava unui OZN care s-ar fi prăbuşit lângă orăşelul Roswelldin New Mexico.
Si în acest caz, un număr impresionant de persoane – peste 100 – afirma ca ar fi văzut fie OZN-ul, fie epava acestuia.
Mai mult de atât, conspirationistii speculează ca americanii ar fi recuperatcadavrul unui extraterestru (sau chiar un extraterestru în viaţă).
Explicaţia oficiala – cum ca s-ar fi prăbuşit un balon meteorologic – nu a mulţumit, din nou, pe nimeni.
De atunci, numărul celor care afirma ca au văzut OZN-uri a explodat, iureşul dezvăluirilor, controverselor şi cercetărilor ştiinţifice şi pseudo-stiintifice devenind un fenomen în masa, la scara planetara.
Psihologi afirma chiar ca în cazul ufologiei avem de-a face cu o prima şi adevărata mitologie moderna, inventata în secolul XX.”

    O sumedenie de alte teorii despre existenta extraterestriilor (uneori duse putin la extrem) ni le prezinta show’ul  american Ancient Aliens pe care vi-l recomand macar asa pentru fun facts about history 🙂

    Am facut acest “articol” ca sa stiu parerea voastra despre acest subiect. Putem discuta mai pe larg, la adresa de mail a blogului: bloguldecarti@gmail.com, eu una cred in existenta lor si as vrea sa aflu parerea voastra si poate sa facem un schimb de informatii mai ales ca momentan citesc Zona 51 scrisa de Annie Jacobsen.

19586-Arthur-C-Clarke-Quote-Two-possibilities-exist-either-we-are-alone.jpg

tumblr_ojdi13hn3h1si0kwmo1_500

tumblr_ohud3esyxg1tx3yxdo1_500

tumblr_ok25o0gjho1v8bczlo1_1280

Leave a Reply

