Monthly faves | January

Greetings travelers 🙂 Luna ianuarie a fost una extrem de stresanta foarte mine (sesiune,examene in doua orase diferite, calatorii) dar am apucat sa ma bucur de cateva chestiute spre sfarsitul ei, mai ales ca de saptamana aceasta am ajuns sa ma relaxez enorm de mult. Nu am multe favorite luna aceasta dar am sa va arat totusi cateva. Luna voastra cum a fost? Leave me a comment down below 😉

Blogul pe care eu il citesc cel mai des este cel al Luanei (Le-happy), pe care sunt convinsa ca multa lume il stie, dar luna aceasta a postat un videoclip care usor si-a facut loc printre favoritele mele luna aceasta.

Parfumul preferat in luna ianuarie a fost de fapt un fragrance mist de la Victoria’s Secret. Luna aceasta am refolosit crema de maini de la Eos si samponul uscat de la Batiste care imi plac enorm.

Albumul preferat pe luna aceasta este (destul de clar) de la cei de la Guns N Roses. Eu si Alex l-am ascultat pe repeat o saptamana.

Filmele preferate am sa vi le las in josul paginii cat despre carti am citit doar Cimitirul din Praga (Umberto Eco) si Crima prin mica publicitate (Rodica Ojog B.) care mi-au placut enorm.

download

why-him

484-film-page-large

lrm_export_20170116_173152

tumblr_ogp5qk9kfa1u14xjuo1_1280

  • ultima poza este desktopul meu pe luna ianuarie
Leave a Reply

