Into the darkest corner by Elizabeth Haynes

Greetings people of the page 🙂

DSCF8534-1024x1024.jpg

Zilele trecute m-am plictisit asa de rau incat am zis ca daca tot sunt in sesiune de ce sa nu incep cu un thriller psihologic? In doua zile am examen, but I got this.

Am ales Into the darkest corner de Elizabeth Haynes pentru ca am auzit atatea pareri bune despre carte incat a trebuit sa o ating, am auzit ca e un thriller psihologic complet demential care te va face sa iti verifici usa de 10 ori inainte sa adormi.  La mine nu a avut efectul scontat… i-am atribuit 3/5 stele datorita faptului ca putea fi mai savage dar tema este una foarte buna si extrem de apropiata de realitatea cotidiana.

Tema suna cam asa:

Catherine Bayles este o tanara normala , cu un job unde se descurca perfect, cu niste prieteni fideli si petrecareti iar curajul nu ii lipseste dintre calitati. Cand se cupleaza cu superbul dar misteriosul Mr. Lee, Catherine are totul. Dar Lee incepe sa devina violent, gelos si abuziv. Cand Catherine le povesteste prietenilor sai despre asta ei nu o cred absolut deloc pentru ca Lee a facut o parere prea buna ca el sa para macar putin genul abuziv.

Intr-o zi Lee aproape o omoara pe Catherine. Cand este gasita de o vecina aceasta suna la politie si Lee este arestat. Totul se petrece in 2004. Acum este 2008 si Lee trebuie sa fie eliberat din inchisoare. Catherine s-a mutat, si-a schimbat infatisarea dar tot se simte urmarita de el, poate pentru ca asa si este.

O carte care merita citita ca sa stii cum sa te feresti de posibili Lee dar cam saracuta in descrieri si all over the place. Daca o vei citi sau ai citit-o deja, imi poti lasa un mail cu parerea ta si preluam discutia acolo 🙂 Have a nice day everybody!

Leave a Reply

