Legea atractiei

(sau e a lui Murphy?…)

Astazi as vrea sa vorbim despre legea atractiei. Si incep prin a spune ca eu mereu am crezut in ea. Mereu cand am o idee/dorinta/vis devin asa de pasionata de ea/el incat inconstient atrag visul spre mine. Fara a face ceva ca sa il implinesc, ceva concret cel putin. Inconstient atrag sentimente spre mine si toata ideea cu legea atractiei este ca fie ca vrei sau nu tot atragi ceva spre tine DAR depinde de tine daca captezi ceva negativ sau pozitiv. Abia acum ajung sa inteleg aceasta lege mai bine dar si pana acum am crezut fara sa vreau in existenta ei. Stiam ca daca sunt negativa si paranoica asta voi atrage spre mine si a mers, don’t get me started on that tho. Asa ca de putin timp am decis sa atrag pozitivism spre mine si iar a mers.

Recent m-am uitat la un videoclip pe Youtube unde un gagiu zicea ca el isi incepe dimineata privindu-se in oglinda si vorbind singur (cu el in oglinda) timp de 5 minute. In acele 5 minute el isi spune ca se place, ii place locul unde este acum si isi repeta viitoarele realizari, vise, sperante incontinuu in acel interval de timp. Chestia e ca el chiar crede ce spune, se vede prin el ca emana acea pasiune pentru aceasta lege. Si experienta sa cu legea atractiei este una pozitiva in sensul ca a castigat cati bani a vrut, si-a facut prieteni, a ajuns sa se intretina singur,etc – btw si toate astea in L.A. ’cause why not? (the point is he made it to L.A. because he believed in himself)

Prima regula a legii atractiei este ca trebuie sa crezi, daca nu crezi well nothing will happen to begin with. Nu stiu daca ati vazut tiparele acelea de filme cu band-uri de rock (haha foarte bun exemplu Didu yeah) dar acele filme incep cu un copilandru care isi doreste sa ajunga star rock. Toata pozitivitatea copilului este transpusa in dorinta de a canta pentru milioane de oameni, personajul vorbeste cu pasiune despre ceea ce vrea el si bam surprise la finalul filmului band-ul lui este the fucking new Led Zeppelin. Si stiu ca aici vorbesc de filme regizate blablablabla dar multe staruri rock din viata reala au o chestie in comun: (pe langa o gramada de munca, vanzari de droguri si respingeri de diferiti manageri care nici macar nu inteleg muzica) STIU ca vor ajunge rockstaruri. Stiu asta, cred in asta si pe langa maximul lor talent muzical ajung sa devina ceea ce vor. Pentru ca se gandesc la asta constant si doar asta viseaza si atunci Universul ii duce pe calea care trebuie urmata.

Daca nu v-am convins pana acuma, hai sa vorbim (foarte putin, mai detaliat pe mail) despre Univers.

“Universul reprezintă lumea în totalitatea ei, probabil că nemărginită în timp și spațiu, infinit de variată în ceea ce privește formele pe care le iau materia, energia și informația în procesul dezvoltării lor perpetue.”

Noi suntem facuti din energie si energia transpusa prin noi isi face de cap prin univers, ceea ce noi transmitem prin ganduri se intoarce din nou la noi. Toata ideea cu us in the world dupa parerea mea este ca noi trebuie sa ajungem intr-un stadiu de iluminare personala. De exemplu, toata viata noastra pe Pamant trebuie sa fie de ordin superior, nu zic ca trebuie sa te nasti un mic geniu dar poti alege sa fi unul, tu alegi sa inveti, sa citesti, sa faci ceva pentru tine, sa ii ajuti pe altii, sa ierti toti cretinii 🙂 si sa oferi iubire. O gramada de iubire. Tu trebuie sa iti ajuti sufletul sa creasca. Pe langa ca daca esti pozitiv iti faci tie bine atat mental cat si fizic.

Eu de putin timp am ales sa urmez secretele si tainele acestei legi asa ca voi mai face un post asemanator cu tips and tricks of how I manage to believe in this sorcery and how it helped me. Putem also discuta despre subiect mai pe larg.

You can also leave a comment down below (or send me an email) and tell me about your experience with this law or in what you believe 🙂

tumblr_ojtck1td1b1vmihkio1_500

tumblr_ohxy5rjam61s1bahqo3_1280

2 thoughts on “Legea atractiei

  1. Lia

    Frumos articol,si eu cred in lege,am avut si eu cateva experiente cu ea,care unora li s-ar parea niste coincidente.Am aflat despre ea, undeva prin 2011-2012 cand vazusem la o colega cartea The Secret.Ce ziceai tu”Fara a face ceva ca sa il implinesc, ceva concret cel putin.”Eu la unele am facut “ceva” ca sa se implineasca visul,sa vada universul ca vreau cu adevarat.Oricum cel mai greu nu e sa crezi ca se va implini,ci sa crezi ca sa implinit,adica la unele chiar no sa -ti vina sa crezi ca chiar s-au implinit.
    Inca cred in lege in continuare si o folosesc aproape zilnic,desi am avut si unele dorinte care nu au fuctionat sau nu au fost implinite deoarece am gandit negativist la ce nu vroiam de la ele,etc. Anyway astept articolul cu “tips and tricks of how I manage to believe in this sorcery and how it helped me”sa vad cum o folosesti tu,cuvintele magice etc,poate ma va ajuta si pe mine.:D

    Like

    1. Ma bucur ca ti-a placut si multumesc pentru feedback 🙂 Sunt convinsa ca si celelalte dorinte vor aparea in viitorul apropiat! O sa vina articolul in curand pe blog, momentan ma mai documentez putin. Si eu m-am inspirat din Secretul (film + carte). Have a great night! x

      Like

Leave a Reply

