De ce am ales Timisoara?

Asta e intrebarea de 100 de puncte in ultima vreme. Astazi am plecat sa ma plimb singura dar fiind asa de stresata nu vedeam nimic in jurul meu. E perioada examenelor yuppy. Si cum tot mergeam si mergeam pana la statia de bus ma gandeam de ce naiba am ales eu Timisoara?

Unul dintre motivele pentru care am ales Timisoara a fost ideea de a ma simti vie. Am ales Timisoara in primul rand pentru a urma linia iubirii mele launtrice, in alte cuvinte prietenul meu e timisorean asa ca am decis sa ma mut aici ca sa fim impreuna mai mult de doua zile pe saptamana. Adevarata problema e ca mereu mi-a placut sa risc, mereu m-am bazat ca pot reusi orice dar sa te muti singur in alt oras (oricat de bine l-ai cunoaste) e greu. De cand m-am mutat aici tot ce am realizat a fost ca parintii mei sunt mult prea smecheri si ca (fml) mereu au dreptate. Nu stiu daca vorbesc din experienta sau pot vedea prin mine dar fuck ce dreptate au mereu.  Parents have their way I swear.

Am urcat in E2 dupa 45 de minute de asteptat, cause why the F not (?) si am plecat la shopping. Prima chestie pe care am observat-o in bus a fost ca toata lumea statea pe telefon  (urasc asta) si dupaia am realizat ca si eu stateam pe Instagram. Asa ca m-am enervat, am bagat telefonul in rucsac si m-am uitat pe fereastra autobuzului. Atunci am realizat care este al doilea motiv pentru care am ales Timisoara.

Cladirile din Timisoara ma fascineaza atat de mult incat imi pierd concentrarea, imi pierd ideile si imi las trairile libere. Imaginatia ma duce atat de departe incat cladirile din centru ma fac sa imi imaginez camerele mari cu geamuri inalte, deschise vara, cu mobila lor antique si patul king size cu lenjerie visinie si perne negre. Imi imaginez interiorul lor si cum le-as decora eu. Sunt atatea cladiri superbe aici incat am decis sa va arat si voua cateva.

Pozele nu sunt facute de mine din lipsa de timp dar dupa sesiune ma voi ocupa personal de asta. Give me a comment and tell me how your city looks like through your eyes 🙂

055e307ee36df7e092d2c7ac46fb18cf

Leave a Reply

