Favoritele lunii decembrie

Luna decembrie pentru mine a fost o luna extrem de stresanta, am tinut patru Craciunuri (cu familia, prietenii, neamurile si separat cu prietenul), am avut o groaza de invatat si am intrat in panica sarbatoriilor cand nu stiam cui ce sa ii iau cadou.

Dar trecand peste acestea, am sa va arat cele mai folosite produse ale mele de luna aceasta. Lumanarea am pozat-o ce e drept inainte sa o ard dar mi-am permis pentru ca stiam ca miroase a vin fiert si mirosul acela imi place grozav.

Alte preferate pe care nu le-am mentionat din lipsa de timp ar fi: Rogue one (Star Wars), manusile primite cadou de la un prieten drag cu mesajul “They see me scrolling”, Delicatete de David Foenkinos, Padurea norvegiana scrisa de Murakami (alte cadouri minunate).

Filmele preferate:

Produsele folosite des:

Poza preferata aka din excursiile cu babe:

15942193_158886481264834_194322320_n.png

Seriale:

Melodia preferata: Jetson – Snow

hqdefault

Ce ati facut voi in decembrie? Leave me a comment down below 🙂

Leave a Reply

