Eu la 22 de ani

Eu la 22 de ani am parul negru taciune, vopsit, iubesc sa imi pun dimineata liniuta la ochi (winged eyeliner), imi port buzele visinii, mate.

Eu la 22 de ani am un iubit rocker superb, inalt de aproape 2 metrii, cu parul lung si cret, destept, frumos, simpatic, fidel si al dracu de enervant si lenes. Locuim impreuna.

Eu la 22 de ani joc Hearthstone, imi iubesc familia enorm, ascult Scorpions si Megadeth, merg la concerte si fac parte din grupuri de carti, Kolping si ador sa beau Coca Cola (doar rece, mereu rece).

Eu la 22 de ani visez sa imi fac parul albastru in curand, sa vina vara, sa alerg prin paduri si sa imi construiesc / cumpar singura o cabana si o rulota. Just for the funz. Strang bani sa vizitez New  York-ul, LA, Marocul si Cairo.

Eu la 22 de ani inca o iubesc pe Agatha Christie dar o prefer pe Rodica Ojog.

Eu la 22 de ani inca nu sunt sigura daca sa imi fac un mini tatuaj pe coaste.

Eu la 22 de ani stau pe fotoliul din camera lui Mada, pentru ca este la geam, citesc Murakami (Padurea norvegiana), textez pe Instagram, privesc Luceafarul si brazii impodobiti de zapada de afara si ascult cum sforaie Linda catelusa mea teckel langa mine.

Eu la 22 de ani aleg pozitivitatea.

Voi cum sunteti acum in acest moment??

Eu la 22 de ani iubesc poza asta :

15844504_196948857442693_7556404583823481740_o.jpg

Leave a Reply

