Adevarul despre cazul Harry Quebert, Joel Dicker

Sau in alte cuvinte, cel mai bun thriller.

download

Am inceput sa citesc Adevarul despre cazul Harry Quebert din mai multe motive, primul a fost pentru ca un scriitor s-a indragostit de o fata de 15 ani (el avand 34 de ani in acel moment), al doilea motiv pentru ca fata a disparut si i-a fost gasit cadavrul 33 de ani mai tarziu la acelasi scriitor in gradina iar al treilea motiv a fost ca prietenul lui Marcus, tot scriitor, vine sa il apere in instanta cum poate el mai bine – scriind o carte despre ce s-a intamplat de fapt in vara lui 1975 cand Nola, eleva de 15 ani avea o relatie amoroasa interzisa de normele societatii si tot despre vara cand ea a disparut.

Cand am inceput sa citesc recenzii despre aceasta carte si am vazut ca toti i-au dat 1/5 stele, sincer m-am speriat. Am crezut ca am facut o greseala, ca am comandat o carte de 656 de pagini degeaba. Din greseala am citit si un spoiler putin marsav dar nu foarte grav despre sfarsitul cartii. Un spoiler pe care am sa vi-l impartasesc acum: nu afli cine a omorat-o pe Nola.

FALS! Spoilerul s-a dovedit a fi nefondat si pur si simplu tampit (sau poate a fost un troll desi ma indoiesc) pentru ca afli in final cine a omorat-o pe Nola. Si nu doar ca nu te asteptai la asta dar e demential tot ce se intampla. E wow. Sunt speechless.

Nu am citit o carte mai buna de mult timp. Nu se compara cu nimic din ce am citit pana acum. Super detaliata si chiar merita. Merita citita atat de mult incat cu greu ma temperez sa nu vi-o povestesc eu!

Leave a Reply

