Varsta inocentei, Edith Wharton

Processed with VSCO with f2 preset

Cartea i-am cumparat-o mamei mele cadou acum mult timp pentru ca parea romantica si pentru ca era in Top 100 carti de citit intr-o viata, trist e ca nu avem mai multe vieti. Nu prea citesc eu romante dar cum am ramas in pana de carti si pentru ca inca nu mi-au ajuns cartiile comandate de Black Friday, am zis sa citesc tot ce prind pana atunci.

In carte se vorbeste despre o iubire interzisa care nu apuca sa se consume, sau who knows? Nu stiu cum sa nu dau spoilere… Dar daca sunteti interesati de vreo carte si nu vreti sa o cititi sau nu a-ti inteles-o super bine  (patesc) putem discuta despre ea pe contul meu de Goodreads: https://www.goodreads.com/user/show/58343926-didu

Sa revenim, in New York-ul tanar de altadata locuiesc familii inzestrate monetar care incearca sa copieze intr-o paleta foarte larga purtarea familiilor londoneze, asa ca initiaza petreceri mai mereu, parintii hotarasc casatoriile copiilor (si dupaia se plang ca nu sunt fericiti), divortul ramane pacat capital si ajungi un proscris daca apelezi la el si marea deosebire dintre englezii din inalta curte si americanii este ca americanii vorbesc foarte mult despre altii si judeca la un nivel mult mai adanc.

Actiunea are loc cand personajul principal Archer Newland descopera ca nu isi iubeste logodnica pe May Welland, ci pe verisoara ei Ellen Oleska. Dar Ellen este vazuta prost in societate pentru ca se confrunta cu un posibil divort. Urmeaza o perioada unde Archer tot pleaca de acasa si face tot posibilul sa se intalneasca cu Ellen, o urmeaza pana si in Boston dar destinul lor nu este chiar atat de sigur. O carte draguta care explica intr-o forma brutala cat de negenerosi si rai pot fi oamenii. Eu i-am acordat 3/5 pentru ca nu a adus ceva nou in viata mea.

Un decembrie cat mai fericit!

Leave a Reply

