What a bright time, it’s the right time to rock the night away

“Prima cafea bauta in prima dimineata de Decembrie este magica.”

tumblr_ohhvab6yht1rc5v2so1_500

M-am trezit in decembrie. Nimic nu este mai frumos de atat in acest moment. De azi dimineata tot ascult Jingle Bell Rock si va sfatuiesc sa imi urmati exemplul! 🙂

Lasa-ti sa curga pe ecrane filmele de Craciun si impodobiti-va casa in luminite si mirosuri exceptionale. Eu am inceput astazi cu faimosul meu pui in cinci culori si cu ciocolata calda cu bezele. Luna aceasta relaxati-va, face-ti tot ce vreti si nu a-ti facut in tot anul. Pentru ca acum este momentul nostru. Luna asta ne nastem cu totii si plecam spre ceva mai bun, mai plin de esenta si spre our ultimate goals. Dream big my lovelies.

Diseara plec prin frigul de afara si nu la o plimbare cu baby, pentru ca plec acasa for the weekend la fel cum face si el. Ma intorc acasa (din nou) sa imi vad prietenii. Prietenii mei minunati pe care ii vad de cateva ori pe an datorita facultatiilor din alte orase. Pe tren are sa ma insoteasca noul album a  celor de la Megadeth, colindele cantate de Frank Sinatra si “Varsta inocentei” de Edith Wharton, pe care o ador pana acum.

Luna aceasta este singura luna magica din an asa ca make it worth. Get crazy and do everything out of love. Acum am sa ies afara sa tremur de frig prin zapada proaspata si putina 😦 ca sa simt la maxim aceasta luna. Have a blast this weekend. Si daca aveti idei de post-uri noi sau vreti sa cititi ceva mai special sau sa aflati mai multe despre mine, lasati-mi jos intr-un comentariu parerile si dorintele voastre 🙂

Leave a Reply

