November favorites

Processed with VSCO with m3 preset

Este ultima zi din noiembrie, s-a dus ocazia prielnica sa mai postam November Rain a celor de la Guns N Roses, s-au dus frunzele copaciilor de tot si in sfarsit a sosit frigul iernii. Desi luata c-am in surprindere de cat de frig e iarna, ador sa ma invaluie in bratele sale reci care imi reamintesc mereu ca mai putin vine Craciunul! Doresc sa introduc pe blog aceasta categorie de favoritele lunii ca sa vedeti ce prefer eu (sau ce folosesc cel mai mult) luna de luna dar si pentru ca imi doresc sa aflu ce produse folositi si voi 🙂

Luna aceasta am fost rasfatata din mai multe privinte dar printre toate acele rasfaturi am reusit sa imi agat si eu  vesnicile instalatii de Craciun, am apucat sa ma bucur de toate lumanarile winter related pe care le-am tot achizitionat de-a lungul anului, am reusit tot luna aceasta sa ascult discografia celor de la Foreigner (top 10 bands) si am descoperit si o carte super buna de la Rodica Ojog. Aaaaa si am reusit sa cross out de pe lista mea de Things I want to try in this freaking life, snacks-urile de la Cheetos  (achievement unlocked) datorita dragului meu iubit care a fost plecat un weekend in Budapesta si care ma cunoaste exemplar de bine <3. Tot luna aceasta am reluat serialul Friends si e the best decision ever + ca am reusit sa ma mai ocup de jocul meu preferat Hearthstone.

Si ca sa nu mai stau atat de multe “la taclale” am sa va arat ce mi-a placut mie cel mai mult in ultima luna a toamnei.  Let me know in the comments below what is your monthly faves this month! 🙂

Leave a Reply

