Hotel Transylvania, Chelsea Quinn Yarbro

bran-castle

Cand ma gandesc la vampiri si surprinzator ma gandesc la subiectul de fata destul de des, gandul automat ma duce la vestita casa a lui Dracula, Castelul Bran. Castelul este situat intre Muntii Bucegi si Piatra Craiului, la 30km de Brasov, taram al misterului vampiresc romanesc. Nu cred ca exista persoana (sanatoasa la cap si aspiranta de senzational) care sa nu isi doreasca sa locuiasca in minunatia arhitecturala de langa Brasov. Cel mai bine am admirat eu castelul de pe terasa Vilei Bran. Vila Bran detine o terasa destul de mare, in genul teraselor medievale unde se tineau petrecerile “in antichitate”, decorata cu mese si scaune din lemn masiv de unde noaptea se vede Bran’ul rasarit printre padurea superba care il inconjoara si pentru ca este atat de perfect, luna straluceste salbatic deasupra castelului. Ma trece un fior de dorinta si acum, doar cand ma gandesc la cate fantezii iti poate oferi Bran’ul atat noaptea cat si ziua.

Am terminat cartea lui Chelsea Quinn Y., Hotel Transylvania si oricat de mult mi-a placut subiectul ales, cartea mi-a furat destul de mult timp. De peretele acesta ma tot lovesc de o perioada incoace, cumpar carti care chiar imi plac (imi place ideea de ele)  si cand le citesc raman usor dezamagita. Nu este o carte a cliseelor dar cu siguranta te vrajeste rapid si te abandoneaza la fel de rapid. Eroticul constituie c-am 10% din totalul de 375 de pagini, ceea ce este din nou o dezamagire. Vampirii nu pot fi decat senzuali, sa stabilim asta de acum. Pot fi cruzi, rai, aroganti, etc. dar senzuali sunt mereu! Bineinteles ca personajul principal este material de rockstar al aniilor ’80 unde tipii stiau ca parul lung inseamna mult mai jos de umeri, unde gecile de piele doar accentuau masa musculara si erau purtate in semn de manifest si unde denimul skinny accentua subtil valoarea barbateasca a individului smoking hot, ca altfel “neh”- nu ne trebuie.

Inca o consider extrem de greu de parcurs si usor plictisitoare dar m-am decis sa o pastrez pentru ce simbolizeaza Dracula si vesnicul curent vampiresc pentru mine.

Ii ofer 3/5 stele datorita idei de macabru, mister si senzualitatea vampireasca care inca trezeste sexualitatea din noi si pentru ideea de a incorpora mici scrisori intime in paginile acesteia. Am vrut mai mult, mult mai mult…

Daca stiti o carte mai stralucita care sa apartina genului baroc/gotic va rog sa o postati in sectiunea de comentarii 🙂 Thanks!

Pozele de mai sus le gasiti pe site-ul Elite Readers.

Leave a Reply

