I got no worries

“I got no worries”, c-am asa striga in versurile melodiei “Come on feel the noise” solistul trupei glam Quiet Riot, Kevin DuBrow si ca sa fiu complet sincera, ceea ce simtea el atunci cand fredona aceasta piesa artistica de nivel inalt simt si eu acum.  Astazi ca sa ma relaxez umpicut am iesit in soarele de afara, desi e noiembrie, doar in blugii mei negri preferati de la Berska, la care am asortat tricoul vintage al trupei Black Sabbath, facut cadou de tatal meu care avea doar 16 ani atunci cand tricoul acesta a iesit pe piata. Acum dupa 33 de ani de la crearea acestei piese, in sfarsit, a ajuns sub forma de legacy la mine. Si mi-am luat doar o camasa in nuante de maro deschis-padure asa doar ca sa imi reamintesc ca ma aflu in ultima luna de toamna si ca totusi vremea e schimbatoare.  Aaaaa si totul am asortat cu o pereche de bocanci de la Dr. Martens , negru mat.

Astazi am iesit sa ma plimb prin Centrul Vechi cu mama, in timp ce sora mea a decis sa ramana singura la mine acasa … the joys of life. Amandoua sunt la mine in vizita weekendul acesta si cred ca tata (care a ramas acasa) si acuma mai danseaza de fericire… nu stiu daca blast’uie cu Iron Maiden vecinii sau daca nu a plecat cu prietenii la munte (norocosul). Stiu doar ca tatal meu se distreaza mai bine nu doar ca mine dar ca oricine si sunt asa  geloasa! Dar ca sa raman pe subiect, am decis sa va arat unele dintre multele (extrem de multe) trupe pe care le savurez aproape zilnic.

Am decis acest lucru pentru ca momentan citesc si ceva care merge pe genul mai erotic, horror, tulburator, baroc si pentru ca genurile mentionate imi pot descrie usor si selectia in muzica.  Apropo, citesc Hotel Transylvania a lui Chelsea Quinn Yarbro.

Alex e plecat de acasa in weekend asa ca mai incolo ma pregatesc sa ii dau un raid in pc’ul lui si sa joc GtaV pana nu mai rezist fizic si dupa sa imi “scad” rank’ul pe Hearthstone. Mai jos aveti unele dintre trupele mele preferate so enjoy!

Leave a Reply

