TGIF

Este vineri. Afara soarele abia a rasarit dintre norii iernatici ai lunii noiembrie, pe canapea mare si cafenie din biroul meu se afla romanul cu origine “baroca, erotica si tulburatoare” pe care il savurez in acest moment parca inghetat in timp. Alaturi de minunatia istorica si senzationala a lui Chelsea Quinn Yarbro intitulata Hotel Transilvania, se afla si instalatia cu luminite albe pe care am primit-o cadou acum o saptamana. Sunt tipul acela de persoana care isi impodobeste casa cu instalatii (de Craciun) din luna noiembrie dar bradul il las pentru 23 dec. seara pentru ca imi place traditia.

In timp ce scriu mi se raceste cafeaua dar gestul acesta nu ma surprinde mai deloc… Am ajuns sa iubesc cafeaua bauta rece, parca nici nu ma mai pot intoarce la cea fierbinte sau macar calduta. A devenit ca o semnatura a mea, o parte marunta din mine care ma defineste si ma tulbura in acelasi timp.

Si pentru ca este vineri banuiesc ca multi dintre noi vom pleca la munte. Eu una sigur plec de maine seara, din pacate (sau nu prea haha) plec singura pentru ca A. este plecat in interes de serviciu de maine pana duminica, asa ca m-am gandit “de ce sa nu merg singura la o cabana in padure?” Ma simt foarte bine si doar cu mine asa ca acest mini roadtrip imi va face bine atat fizic (ca respir aerul curat montan) cat si mental, pentru ca cine nu are nevoie de o pauza? Mai ales genul acela de pauza care contine carti (de preferabil crime novels), serialul Castle si lungi pauze de meditatie si de gatit noi sortimente de paste.

Am sa inserez ceva poze ademenitoare cu cabanute si peisaje de iarna ca sa va faca si voua chef de munte. Si ma repet, TGIF.

Leave a Reply

